اشعار در مورد وصف امام رضا 2
نوشته شده توسط : هادی

 

من دست خالی آمدم ، دست من و دامان تو

 

سرتا به پا درد و غمم، درد من و درمان تو

 

تو هر چه خوبی من بدم ، بیهوده بر هر در زدم

 

آخر به این در آمدم ،باشم کنار خوان تو

 

من از هر دررانده ام ، من رانده ی وامانده ام

 

یا خوانده یا نا خوانده ام ،اکنون منم مهمان تو

 

پای من از ره خسته شد، بال و پرم بشکسته شد

 

هر در به رویم بسته شد، جز درگه احسان تو

 

گفتم منم در می زنم ،گفتی به تو سر می زنم

 

من هم مکرر می زنم ،کو عهد و کو پیمان تو؟

 

سوی تو رو آورده ام، ای خم سبو آورده ام

 

من آبرو آورده ام، کو لطف بی پایان تو؟

 

حال من گوشه نشین، با گوشه ی چشمی ببین

 

جز سایه ی پر مهرتان، جایی ندارم جان تو

 

من خدمتی ننموده ام، دانم بسی آلوده ام

 

اما به عمری بوده ام، چون خار در بستان تو                                                على انسانى
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کنار سفره که بودیم حرف مشهد شـد

 

وزید بوی خراسان و ناگـهان رد شد

 

دوباره یـاد غریب آشـنا و شـوق حرم

 

و سیل اشک که پشت پلکها سد شد

 

و دخترم که به دل حسرت زیارت داشت

 

درست هم نظر مرتضـی و احمـد شد

 

دو سـال هست که تو قـول داده ای بابا

 

بـرای مـا که نـرفتیم واقعـآ بـد شد

 

تمام بودنـم آوار شـد و یـک لحظــه

 

زمان برای عبور از خـودش مردد شد

 

دو روز بـعد بلیـط و شـروع یک پروار

 

کبوترانـه دلـم بـی قـرار گنبـد شد

 

قطار تهران،مشهد درست ساعت هشت

 

و ایستگاه که سرشار بـوق ممتد شد

 

و چند ساعت دیـگر به صحـن آزادی

 

نگاه منتظرم گـرم رفـت و آمـد شد                                                        سکات قزوينى


« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools


:: موضوعات مرتبط: امام رضا (ع) , اشعار , ,
:: بازدید از این مطلب : 1602
|
امتیاز مطلب : 120
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
تاریخ انتشار : 21 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar17.jpg
امیر در تاریخ : 1391/10/5/2 - - گفته است :
اگر مایل دونستی با هم تبادل لینک کنیم

/weblog/file/img/m.jpg
پویش در تاریخ : 1389/8/22/6 - - گفته است :
درود هم میهن گرامی
سپاس از تلاش شما
اما یک چیز را یادآورمی شوم
که بزرگان دینی به کررات فرموده اند:اگر فقراز دری آمد، دین از دری دیگر بیرون می رود.
این همه فساد و فحشا برای چیست!؟تورم!؟بیکاری!؟اعتیاد!؟فرار مغزها!؟آمار سرسام آور طلاق!؟زندانی چک و اقتصادی!؟
هوا بس ناجوانمردانه سرد است....
باید راهی اندیشید که این معضلات در یک جامعه اسلامی با مدیریت اسلامی کم شود، نه این که روز به روز افزایش یابد.
مردمی که گرسنه باشند ایمان ندارند(این را هم بزرگان و ائمه(ع)به کررات فرموده اند...
ما که داعیه ام القرای اسلامی داریم باید جامعه ما عاری از این معضلات باشد. باشد که دست به دست هم دهیم و در سایه خداوند متعال و هدایت آقا امام زمان بدیو پلیدی را از زمین بشوریم.
یا علی
حق نگهدار شما


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: